De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Steelseries Arctıs Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RC 10-11-2019

Prachtig geluid, let op als de RMA af loopt

Geschreven voor: Steelseries Arctıs Pro

Geluid is fantastisch, aansluiten ook. Als je hem een tijdje draagt voel je dat wel een beetje op je oren. Batterij omwisselen is super makkelijk en zo blijf je oneindig lang connected. Er zitten nog wat meer functionaliteiten op voor chat en zo maar dat kwam zo complex en onbegrijpbaar over dat ik dat niet heb uitgezocht.

Wat je wel moet weten is dat als na 2 jaar er iets kapot gaat bij deze headset, je hem niet via Steelseries kan laten repareren. Die doen de suggestie om naar een locale technische winkel te gaan om het daar te laten fixen (als die het kunnen). Ander kan je hem weggooien. Dat is toch een beetje raar voor een headset van 350 euro. Daarom beveel ik deze headset niet aan.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Makelijk aan te sluiten

Minpunten

• Duur
  • na 2 jaar niet meer te repareren bij Steelseries